Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-09-10T10:59:02Z-
dc.date.available2025-09-10T10:59:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9629-
dc.descriptionГолюк О. А. Обґрунтування компонентів творчого потенціалу майбутнього педагога ДНЗ та школи І ступеня / О. А. Голюк // Folia Comeniana : Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. – Умань, 2015. – С. 38–42.en_US
dc.description.abstractНа основі узагальнення різних означень досліджуваного поняття уточнено сутнісну характеристику категорії «творчий потенціал майбутнього педагога». В структурі творчого потенціалу виокремлено і схарактеризовано наступні компоненти: мотиваційна, когнитивно-креативна, методологічна (оргдіяльнісна). Доведено взаємозв'язок творчого потенціалу з рефлексією, з аксіологічним та комунікативним потенціалом педагога.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectтворчий потенціал майбутнього педагогаen_US
dc.titleОбґрунтування компонентів творчого потенціалу майбутнього педагога ДНЗ та школи І ступеняen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_obgrunt_konf_2015_38.pdf2,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.