Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9627
Назва: Розвиток творчих здібностей особистості у дошкільному онтогенезі: теоретичні засади і способи вирішення
Автори: Олександрович, Т. В.
Голюк, Оксана Анатоліївна
Кіт, Г. Г.
Ключові слова: креативність
творча особистість
творчі здібності
творчий потенціал
педагогічна підтримка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті дається феноменологічний аналіз понять творча особистість, творчий потенціал, творчі здібності; обґрунтована необхідність розвитку творчих здібностей як основи творчого потенціалу особистості на ранніх етапах онтогенезу. Визначені сутнісні характеристики педагогічної системи Дж. Родарі, розроблена і експериментально апробована програма розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на основі методів і прийомів італійського педагога Дж. Родарі, автора «Граматики фантазії: вступ до мистецтва вигадування історій».
Опис: Олександрович Т. В. Розвиток творчих здібностей особистості у дошкільному онтогенезі: теоретичні засади і способи вирішення / Т. В. Олександрович, О. А. Голюк, Г. Г. Кіт // Молодий вчений. – 2018. – № 5.2 (57.2). – С. 58–65. – Публ. рос. мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9627
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_rozv_2018_5_58.pdf8,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.