Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлександрович, Т. В.-
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorКіт, Г. Г.-
dc.date.accessioned2025-09-09T14:44:54Z-
dc.date.available2025-09-09T14:44:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9627-
dc.descriptionОлександрович Т. В. Розвиток творчих здібностей особистості у дошкільному онтогенезі: теоретичні засади і способи вирішення / Т. В. Олександрович, О. А. Голюк, Г. Г. Кіт // Молодий вчений. – 2018. – № 5.2 (57.2). – С. 58–65. – Публ. рос. мовою.en_US
dc.description.abstractВ статті дається феноменологічний аналіз понять творча особистість, творчий потенціал, творчі здібності; обґрунтована необхідність розвитку творчих здібностей як основи творчого потенціалу особистості на ранніх етапах онтогенезу. Визначені сутнісні характеристики педагогічної системи Дж. Родарі, розроблена і експериментально апробована програма розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на основі методів і прийомів італійського педагога Дж. Родарі, автора «Граматики фантазії: вступ до мистецтва вигадування історій».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectтворча особистістьen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectтворчий потенціалen_US
dc.subjectпедагогічна підтримкаen_US
dc.titleРозвиток творчих здібностей особистості у дошкільному онтогенезі: теоретичні засади і способи вирішенняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
holyuk_rozv_2018_5_58.pdf8,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.