Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463
Назва: Курикулум для початкової школи: досвід Великої Британії
Автори: Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна
Мінаєва, Ю.
Ключові слова: курикулум
компетентність
кроскурикулярна складова
Велика Британія
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості змісту Національного курикулуму Великої Британії як основної одиниці освітнього процесу. Розкрито сутність компетентнісної зорієнтованості курикулуму в межах інтеграції обов’язкових предметів, кроскурикулярних складників та необов’язкових програм. Схарактеризовано кроскурикулярний складник, що реалізується через необов’язкову програму навчання (“Особистісна, соціальна освіта, основи здоров’я та економічних знань”) та його результуючі складові (загальні навички). Викладено результати аналізу змісту історії як одного з предметів Національного курикулуму початкової освіти на першому ключовому етапі навчання.
Опис: Задорожна-Княгницька Л. В. Курикулум для початкової школи: досвід Великої Британії / Л. В. Задорожна-Княгницька, Ю. Мінаєва // Молодь і ринок. – 2017. – № 5. – С. 117–122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463
Розташовується у зібраннях:Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zador_kurikul_2017_5_117.pdf4,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.