Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна-
dc.contributor.authorМінаєва, Ю.-
dc.date.accessioned2025-08-12T14:25:55Z-
dc.date.available2025-08-12T14:25:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463-
dc.descriptionЗадорожна-Княгницька Л. В. Курикулум для початкової школи: досвід Великої Британії / Л. В. Задорожна-Княгницька, Ю. Мінаєва // Молодь і ринок. – 2017. – № 5. – С. 117–122.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості змісту Національного курикулуму Великої Британії як основної одиниці освітнього процесу. Розкрито сутність компетентнісної зорієнтованості курикулуму в межах інтеграції обов’язкових предметів, кроскурикулярних складників та необов’язкових програм. Схарактеризовано кроскурикулярний складник, що реалізується через необов’язкову програму навчання (“Особистісна, соціальна освіта, основи здоров’я та економічних знань”) та його результуючі складові (загальні навички). Викладено результати аналізу змісту історії як одного з предметів Національного курикулуму початкової освіти на першому ключовому етапі навчання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectкурикулумen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкроскурикулярна складоваen_US
dc.subjectВелика Британіяen_US
dc.titleКурикулум для початкової школи: досвід Великої Британіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zador_kurikul_2017_5_117.pdf4,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.