Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Мінаєва, Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-12T14:25:55Z | - |
dc.date.available | 2025-08-12T14:25:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9463 | - |
dc.description | Задорожна-Княгницька Л. В. Курикулум для початкової школи: досвід Великої Британії / Л. В. Задорожна-Княгницька, Ю. Мінаєва // Молодь і ринок. – 2017. – № 5. – С. 117–122. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості змісту Національного курикулуму Великої Британії як основної одиниці освітнього процесу. Розкрито сутність компетентнісної зорієнтованості курикулуму в межах інтеграції обов’язкових предметів, кроскурикулярних складників та необов’язкових програм. Схарактеризовано кроскурикулярний складник, що реалізується через необов’язкову програму навчання (“Особистісна, соціальна освіта, основи здоров’я та економічних знань”) та його результуючі складові (загальні навички). Викладено результати аналізу змісту історії як одного з предметів Національного курикулуму початкової освіти на першому ключовому етапі навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | курикулум | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | кроскурикулярна складова | en_US |
dc.subject | Велика Британія | en_US |
dc.title | Курикулум для початкової школи: досвід Великої Британії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zador_kurikul_2017_5_117.pdf | 4,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.