Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459
Назва: Педагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школи
Автори: Воєвутко, Наталя Юріївна
Cамсонюк, Л. С.
Ключові слова: Нова українська школа
освітня реформа
педагогіка партнерства
співробітництво педагогів і батьків
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливості реалізації педагогіки партнерства щодо взаємодії між педагогами і батьками в умовах Нової української школи. Висвітлено законодавчій імператив та концептуальні положення співробітництва педагогів і батьків в межах нової реформи. Висвітлено основні принципи й засади педагогіки партнерства. Доведено, що педагогіка партнерства реалізується у спільній діяльності учителя й учнів, учителя й батьків, що передбачає взаєморозуміння, єдність інтересів і прагнень з метою особистісного розвитку школярів.
Опис: Воєвутко Н. Ю. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школи / Н. Ю. Воєвутко, Л. С. Cамсонюк // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2018. – Вип. 6. – С. 161–168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459
Розташовується у зібраннях:Воєвутко Наталя Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
voevut_pedag_2018_6_161.pdf4,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.