Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459
Назва: | Педагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школи |
Автори: | Воєвутко, Наталя Юріївна Cамсонюк, Л. С. |
Ключові слова: | Нова українська школа освітня реформа педагогіка партнерства співробітництво педагогів і батьків |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості реалізації педагогіки партнерства щодо взаємодії між педагогами і батьками в умовах Нової української школи. Висвітлено законодавчій імператив та концептуальні положення співробітництва педагогів і батьків в межах нової реформи. Висвітлено основні принципи й засади педагогіки партнерства. Доведено, що педагогіка партнерства реалізується у спільній діяльності учителя й учнів, учителя й батьків, що передбачає взаєморозуміння, єдність інтересів і прагнень з метою особистісного розвитку школярів. |
Опис: | Воєвутко Н. Ю. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школи / Н. Ю. Воєвутко, Л. С. Cамсонюк // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2018. – Вип. 6. – С. 161–168. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459 |
Розташовується у зібраннях: | Воєвутко Наталя Юріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
voevut_pedag_2018_6_161.pdf | 4,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.