Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоєвутко, Наталя Юріївна-
dc.contributor.authorCамсонюк, Л. С.-
dc.date.accessioned2025-08-12T12:38:23Z-
dc.date.available2025-08-12T12:38:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459-
dc.descriptionВоєвутко Н. Ю. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школи / Н. Ю. Воєвутко, Л. С. Cамсонюк // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2018. – Вип. 6. – С. 161–168.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано можливості реалізації педагогіки партнерства щодо взаємодії між педагогами і батьками в умовах Нової української школи. Висвітлено законодавчій імператив та концептуальні положення співробітництва педагогів і батьків в межах нової реформи. Висвітлено основні принципи й засади педагогіки партнерства. Доведено, що педагогіка партнерства реалізується у спільній діяльності учителя й учнів, учителя й батьків, що передбачає взаєморозуміння, єдність інтересів і прагнень з метою особистісного розвитку школярів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectосвітня реформаen_US
dc.subjectпедагогіка партнерстваen_US
dc.subjectспівробітництво педагогів і батьківen_US
dc.titleПедагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Воєвутко Наталя Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
voevut_pedag_2018_6_161.pdf4,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.