Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воєвутко, Наталя Юріївна | - |
dc.contributor.author | Cамсонюк, Л. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-12T12:38:23Z | - |
dc.date.available | 2025-08-12T12:38:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9459 | - |
dc.description | Воєвутко Н. Ю. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школи / Н. Ю. Воєвутко, Л. С. Cамсонюк // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2018. – Вип. 6. – С. 161–168. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливості реалізації педагогіки партнерства щодо взаємодії між педагогами і батьками в умовах Нової української школи. Висвітлено законодавчій імператив та концептуальні положення співробітництва педагогів і батьків в межах нової реформи. Висвітлено основні принципи й засади педагогіки партнерства. Доведено, що педагогіка партнерства реалізується у спільній діяльності учителя й учнів, учителя й батьків, що передбачає взаєморозуміння, єдність інтересів і прагнень з метою особистісного розвитку школярів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | освітня реформа | en_US |
dc.subject | педагогіка партнерства | en_US |
dc.subject | співробітництво педагогів і батьків | en_US |
dc.title | Педагогіка партнерства як ключовий компонент Концепції Нової української школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Воєвутко Наталя Юріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
voevut_pedag_2018_6_161.pdf | 4,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.