Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9456
Назва: Розкриття поняття бренду галузі освіти у засобах масової інформації Польща
Автори: Нетреба, Марина Михайлівна
Луковников, А. В.
Ключові слова: бренд
бренд галузі освіти
брендинг
засіб масової інформації
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито поняття бренду галузі освіти у засобах масової інформації, особливості формування брендингу закладу освіти. Визначено тематичні площини дослідження проблеми: сутність та законодавство України щодо визначення поняття «бренд»; значення, цільове спрямування, завдання брендингу галузі освіти. Охарактеризовано стратегію брендингу та виділено специфіку брендингу освіти, який висвітлюється ЗМІ. Проведено медіа-аналіз за допомогою системи Semantrum згадування ЗМІ бренду галузі освіти у вересні 2018 р.
Опис: Нетреба М. М. Розкриття поняття бренду галузі освіти у засобах масової інформації Польща / М. М. Нетреба, А. В. Луковников // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2018. – Вип. 6. – С. 54–61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9456
Розташовується у зібраннях:Нетреба Марина Михайлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
netreb_rozkr_2018_6_54.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.