Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНетреба, Марина Михайлівна-
dc.contributor.authorЛуковников, А. В.-
dc.date.accessioned2025-08-12T12:04:33Z-
dc.date.available2025-08-12T12:04:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9456-
dc.descriptionНетреба М. М. Розкриття поняття бренду галузі освіти у засобах масової інформації Польща / М. М. Нетреба, А. В. Луковников // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь : МДУ, 2018. – Вип. 6. – С. 54–61.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття бренду галузі освіти у засобах масової інформації, особливості формування брендингу закладу освіти. Визначено тематичні площини дослідження проблеми: сутність та законодавство України щодо визначення поняття «бренд»; значення, цільове спрямування, завдання брендингу галузі освіти. Охарактеризовано стратегію брендингу та виділено специфіку брендингу освіти, який висвітлюється ЗМІ. Проведено медіа-аналіз за допомогою системи Semantrum згадування ЗМІ бренду галузі освіти у вересні 2018 р.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбренд галузі освітиen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectзасіб масової інформаціїen_US
dc.titleРозкриття поняття бренду галузі освіти у засобах масової інформації Польщаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Нетреба Марина Михайлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
netreb_rozkr_2018_6_54.pdf4,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.