Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442
Назва: Психолого-педагогічні умови організації моніторингу освітніх досягнень у закладі загальної середньої освіти
Автори: Воєвутко, Наталя Юріївна
Цехмістер, О. М.
Ключові слова: моніторинг
освіта
розвиток ЗЗСО
якість освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються питання моніторингу якості освіти. Обґрунтовано зв’язок між моніторингом і підвищенням ефективності освітнього процесу. Доведено, що моніторинг – це сучасний механізм управління якістю шкільної освіти, система інструментарію, що забезпечує оцінювання ефективності освітнього процесу, визначення подальших дій для його покращення.
Опис: Воєвутко Н. Ю. Психолого-педагогічні умови організації моніторингу освітніх досягнень у закладі загальної середньої освіти / Н. Ю. Воєвутко, О. М. Цехмістер // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь, 2020. – С. 13–20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442
Розташовується у зібраннях:Воєвутко Наталя Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
voevut_psih_2020_8_13.pdf4,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.