Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоєвутко, Наталя Юріївна-
dc.contributor.authorЦехмістер, О. М.-
dc.date.accessioned2025-08-11T11:12:48Z-
dc.date.available2025-08-11T11:12:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442-
dc.descriptionВоєвутко Н. Ю. Психолого-педагогічні умови організації моніторингу освітніх досягнень у закладі загальної середньої освіти / Н. Ю. Воєвутко, О. М. Цехмістер // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь, 2020. – С. 13–20.en_US
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання моніторингу якості освіти. Обґрунтовано зв’язок між моніторингом і підвищенням ефективності освітнього процесу. Доведено, що моніторинг – це сучасний механізм управління якістю шкільної освіти, система інструментарію, що забезпечує оцінювання ефективності освітнього процесу, визначення подальших дій для його покращення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectрозвиток ЗЗСОen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови організації моніторингу освітніх досягнень у закладі загальної середньої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Воєвутко Наталя Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
voevut_psih_2020_8_13.pdf4,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.