Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воєвутко, Наталя Юріївна | - |
dc.contributor.author | Цехмістер, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-11T11:12:48Z | - |
dc.date.available | 2025-08-11T11:12:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9442 | - |
dc.description | Воєвутко Н. Ю. Психолого-педагогічні умови організації моніторингу освітніх досягнень у закладі загальної середньої освіти / Н. Ю. Воєвутко, О. М. Цехмістер // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь, 2020. – С. 13–20. | en_US |
dc.description.abstract | В статті розглядаються питання моніторингу якості освіти. Обґрунтовано зв’язок між моніторингом і підвищенням ефективності освітнього процесу. Доведено, що моніторинг – це сучасний механізм управління якістю шкільної освіти, система інструментарію, що забезпечує оцінювання ефективності освітнього процесу, визначення подальших дій для його покращення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | моніторинг | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | розвиток ЗЗСО | en_US |
dc.subject | якість освіти | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні умови організації моніторингу освітніх досягнень у закладі загальної середньої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Воєвутко Наталя Юріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
voevut_psih_2020_8_13.pdf | 4,67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.