Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441
Назва: | Здоров’язбережувальні освітні технології: до визначення поняття |
Автори: | Воєвутко, Наталя Юріївна Семаненко, В. В. |
Ключові слова: | здоров’язбереження здоров’язбережувальні компоненти освітнього середовища здоров’язбережувальні освітні технології педагогічні технології |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено зміст поняття «здоров’язбережувальні освітні технології». Виокремлені типи здоров’язбережувальних технологій, зорієнтовані на формування в суб’єктів освітнього процесу здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей. |
Опис: | Воєвутко Н. Ю. Здоров’язбережувальні освітні технології: до визначення поняття / Н. Ю. Воєвутко, В. В. Семаненко // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь, 2020. – С. 6–13. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441 |
Розташовується у зібраннях: | Воєвутко Наталя Юріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
voevut_zdor_2020_8_6.pdf | 4,85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.