Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441
Назва: Здоров’язбережувальні освітні технології: до визначення поняття
Автори: Воєвутко, Наталя Юріївна
Семаненко, В. В.
Ключові слова: здоров’язбереження
здоров’язбережувальні компоненти освітнього середовища
здоров’язбережувальні освітні технології
педагогічні технології
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено зміст поняття «здоров’язбережувальні освітні технології». Виокремлені типи здоров’язбережувальних технологій, зорієнтовані на формування в суб’єктів освітнього процесу здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей.
Опис: Воєвутко Н. Ю. Здоров’язбережувальні освітні технології: до визначення поняття / Н. Ю. Воєвутко, В. В. Семаненко // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь, 2020. – С. 6–13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441
Розташовується у зібраннях:Воєвутко Наталя Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
voevut_zdor_2020_8_6.pdf4,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.