Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоєвутко, Наталя Юріївна-
dc.contributor.authorСеманенко, В. В.-
dc.date.accessioned2025-08-11T11:05:23Z-
dc.date.available2025-08-11T11:05:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441-
dc.descriptionВоєвутко Н. Ю. Здоров’язбережувальні освітні технології: до визначення поняття / Н. Ю. Воєвутко, В. В. Семаненко // Освітній менеджмент: теорія і практика : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Задорожної-Княгницької. – Маріуполь, 2020. – С. 6–13.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено зміст поняття «здоров’язбережувальні освітні технології». Виокремлені типи здоров’язбережувальних технологій, зорієнтовані на формування в суб’єктів освітнього процесу здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної компетентностей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні компоненти освітнього середовищаen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні освітні технологіїen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.titleЗдоров’язбережувальні освітні технології: до визначення поняттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Воєвутко Наталя Юріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
voevut_zdor_2020_8_6.pdf4,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.