Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9294
Назва: Маркетингова стратегія та управління якості проєкту [Розділ 8]
Автори: Горбашевська, Марина Олексіївна
Ключові слова: концепція системного управління якістю
контролювання якості проєкту
маркетингова стратегія
маркетинг у проєкті
планування споживчої цінності
стратегічна комунікація
управління брендом проєкту
управління забезпеченням якості
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): , , , , , , , .
Опис: Горбашевська М. О. Маркетингова стратегія та управління якості проєкту [Розділ 8] / М. О. Горбашевська // Управління проектами : навч. посібник (для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей) / В. Я.Омельченко, Д. Л. Тарасенко, В. М. Мацука, М. О. Горбашевська, О. Г. Ткаченко, В. С. Коверза. – Київ : МДУ, 2025. – С. 184–206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9294
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_mark_8_np_2025_184.pdf12,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.