Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-07-11T08:13:09Z-
dc.date.available2025-07-11T08:13:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9294-
dc.descriptionГорбашевська М. О. Маркетингова стратегія та управління якості проєкту [Розділ 8] / М. О. Горбашевська // Управління проектами : навч. посібник (для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей) / В. Я.Омельченко, Д. Л. Тарасенко, В. М. Мацука, М. О. Горбашевська, О. Г. Ткаченко, В. С. Коверза. – Київ : МДУ, 2025. – С. 184–206.en_US
dc.description.abstract, , , , , , , .en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectконцепція системного управління якістюen_US
dc.subjectконтролювання якості проєктуen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетинг у проєктіen_US
dc.subjectпланування споживчої цінностіen_US
dc.subjectстратегічна комунікаціяen_US
dc.subjectуправління брендом проєктуen_US
dc.subjectуправління забезпеченням якостіen_US
dc.titleМаркетингова стратегія та управління якості проєкту [Розділ 8]en_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_mark_8_np_2025_184.pdf12,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.