Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9258
Назва: Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів
Автори: Добровольська, Світлана Вікторівна
Ключові слова: війна
маркетинг
Дата публікації: 2024
Опис: Добровольська С. В. Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів / С. В. Добровольська // Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 13 груд. 2024 р. / за заг. ред. С. П. Калініної. – Київ : МДУ, 2024. – С. 130–131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9258
Розташовується у зібраннях:Добровольська Світлана Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dobrov_mark_konf_2024_130.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.