Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобровольська, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-07-04T12:07:10Z-
dc.date.available2025-07-04T12:07:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9258-
dc.descriptionДобровольська С. В. Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів / С. В. Добровольська // Особливості інтеграції країн у світовий економічний та політико-правовий простір : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 13 груд. 2024 р. / за заг. ред. С. П. Калініної. – Київ : МДУ, 2024. – С. 130–131.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвійнаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМаркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачівen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Добровольська Світлана Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dobrov_mark_konf_2024_130.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.