Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9108
Назва: Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі: вплив на ефективність управління та якість обслуговування
Автори: Токарева, Валентина Іванівна
Кравчук, Т. В.
Горюнова, Катерина Анатоліївна
Ключові слова: індустрія туризму
готельно-ресторанний бізнес
сфера обслуговування
управління в готельно-ресторанному закладі
якість послуг
конкурентоспроможність
оцінка ефективності
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Мета статті – розглянути розвиток та особливості використання інноваційних технології в готельно-ресторанному бізнесі, зокрема, їх вплив на ефективність управління та якість обслуговування. У статті розглянуто поняття «інновація» як позитивні зміни або результати певної діяльності, відображаючись у нових або вдосконалених продуктах або послугах, процесах для задоволення суспільних потреб. Встановлено, що для ефективного запровадження інновацій рекомендується слід ретельно аналізувати потреби відвідувачів та операційні процеси закладу, інвестувати в навчання працівників усіх ланок, забезпечити інтеграцію нових систем чи процесів з існуючими. Для оцінки ефективності інноваційних процесів необхідно використати інтегральні показники рівня власного інноваційного розвитку закладу.
Опис: Токарева В. І. Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі: вплив на ефективність управління та якість обслуговування / В. І. Токарева, Т. В. Кравчук, К. А. Горюнова // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія : Економічні науки. – 2024. – № 10. – С. 1–18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9108
Розташовується у зібраннях:Горюнова Катерина Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tokar_horyun_innov__2024_10_1.pdf7,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.