Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9068
Назва: Проведення інтегрованого тренінгу з дисциплін гуманітарного циклу з метою професійної самореалізації майбутнього вчителя
Автори: Мараховська, Наталя Владиславівна
Ключові слова: інтегрований тренінг
дисципліни гуманітарного циклу
професійна самореалізація
майбутній учитель
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто визначення поняття «професійна самореалізація» в педагогічних дослідженнях. Виявлено особливості проведення інтегрованого тренінгу з дисциплін гуманітарного циклу як способу спрямування майбутнього вчителя до професійної самореалізації. З’ясовано, що необхідним є врахування специфіки змісту дисциплін гуманітарного циклу; підбір відповідних методів, прийомів та форм роботи. Доведено, що чітке дотримання етапів проведення даного тренінгу сприяє актуалізації компонентів професійної самореалізації майбутнього вчителя: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційного та контрольно-корегувального. Схарактеризовано сутність цих компонентів на основі аналізу наукових праць.
Опис: Мараховська Н. В. Проведення інтегрованого тренінгу з дисциплін гуманітарного циклу з метою професійної самореалізації майбутнього вчителя / Н. В. Мараховська // Молодий вчений. – 2017. – № 1. – С. 474–477.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9068
Розташовується у зібраннях:Мараховська Наталя Владиславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marah_proved_2017_1_474.pdf4,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.