Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМараховська, Наталя Владиславівна-
dc.date.accessioned2025-06-09T05:02:27Z-
dc.date.available2025-06-09T05:02:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9068-
dc.descriptionМараховська Н. В. Проведення інтегрованого тренінгу з дисциплін гуманітарного циклу з метою професійної самореалізації майбутнього вчителя / Н. В. Мараховська // Молодий вчений. – 2017. – № 1. – С. 474–477.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто визначення поняття «професійна самореалізація» в педагогічних дослідженнях. Виявлено особливості проведення інтегрованого тренінгу з дисциплін гуманітарного циклу як способу спрямування майбутнього вчителя до професійної самореалізації. З’ясовано, що необхідним є врахування специфіки змісту дисциплін гуманітарного циклу; підбір відповідних методів, прийомів та форм роботи. Доведено, що чітке дотримання етапів проведення даного тренінгу сприяє актуалізації компонентів професійної самореалізації майбутнього вчителя: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційного та контрольно-корегувального. Схарактеризовано сутність цих компонентів на основі аналізу наукових праць.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінтегрований тренінгen_US
dc.subjectдисципліни гуманітарного циклуen_US
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.titleПроведення інтегрованого тренінгу з дисциплін гуманітарного циклу з метою професійної самореалізації майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Мараховська Наталя Владиславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marah_proved_2017_1_474.pdf4,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.