Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9067
Назва: Професійна самореалізація вчителя англійської мови в освітній діяльності
Автори: Мараховська, Наталя Владиславівна
Ключові слова: професійна самореалізація
ндивідуальна освітня траєкторія
вчитель англійської мови
освітня діяльність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті професійну самореалізацію вчителя англійської мови в освітній діяльності визначено як процес досягнення професійного «акме» через удосконалення системи компетентностей (педагогічної, іншомовної комунікативної тощо) та постійний особистісний саморозвиток. Способом професійної самореалізації вчителя англійської мови обґрунтовано індивідуальну освітню траєкторію як стратегію й тактику розвитку власного педагогічного потенціалу вчителем англійської мови в освітній діяльності. Розглянуто особливості роботи за індивідуальною освітньою траєкторією в процесі післядипломної освіти вчителів англійської мови під час тренінгів професійного розвитку. Визначено етапи роботи за індивідуальною освітньою траєкторією, котрі актуалізують компоненти професійної самореалізації вчителя англійської мови: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційний та контрольно-корегувальний.
Опис: Мараховська Н. В. Професійна самореалізація вчителя англійської мови в освітній діяльності / Н. В. Мараховська // Молодий вчений. – 2018. – № 2(2). – С. 631–634.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9067
Розташовується у зібраннях:Мараховська Наталя Владиславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marah_prof_2018_2_631.pdf4,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.