Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9066
Назва: Педагогічний тренінг "PeerObservation" як спосіб професійної самореалізації викладача іноземної мови
Автори: Лазаренко, Л. М.
Мараховська, Наталя Владиславівна
Ключові слова: педагогічна освіта
викладач іноземної мови
професійне самореалізація
PeerObservation
Дата публікації: 2019
Опис: Лазаренко Л. М. Педагогічний тренінг "PeerObservation" як спосіб професійної самореалізації викладача іноземної мови / Л. М. Лазаренко, Н. В. Мараховська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 86. – С. 276–280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9066
Розташовується у зібраннях:Мараховська Наталя Владиславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marah_ped_2019_86_276.pdf3,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.