Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9065
Назва: Проведення арт-терапевтичного тренінгу як способу розвитку професійного самопізнання майбутніх психологів
Автори: Мараховська, Наталя Владиславівна
Ключові слова: арт-терапія
арт-терапевтичний тренінг
професійне самопізнання
майбутні психологи
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність та можливості використання арт-терапевтичного тренінгу в процесі фахової підготовки майбутніх психологів. У широкому контексті даний тренінг є методом творчого самовираження особистості, її гармонійного розвитку засобами різних видів мистецтва. У вузькому розумінні його визначено як спосіб розвитку професійного самопізнання. Розглянуто цільовий (мета) та організаційно-діяльнісний (етапи, методи, умови) компоненти проведення арт-терапевтичного тренінгу. Виявлено особливості його впровадження в педагогічний процес ВНЗ як способу розвитку професійного самопізнання майбутніх психологів: проведення на заняттях з професійно-орієнтованих дисциплін та комплексне використання різних видів арт-терапії.
Опис: Мараховська Н. В. Проведення арт-терапевтичного тренінгу як способу розвитку професійного самопізнання майбутніх психологів / Н. В. Мараховська // Молодий вчений. – 2016. – № 1(2). – С. 78–81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9065
Розташовується у зібраннях:Мараховська Наталя Владиславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marah_prov_2016_1_78.pdf4,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.