Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМараховська, Наталя Владиславівна-
dc.date.accessioned2025-06-06T13:56:20Z-
dc.date.available2025-06-06T13:56:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9065-
dc.descriptionМараховська Н. В. Проведення арт-терапевтичного тренінгу як способу розвитку професійного самопізнання майбутніх психологів / Н. В. Мараховська // Молодий вчений. – 2016. – № 1(2). – С. 78–81.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність та можливості використання арт-терапевтичного тренінгу в процесі фахової підготовки майбутніх психологів. У широкому контексті даний тренінг є методом творчого самовираження особистості, її гармонійного розвитку засобами різних видів мистецтва. У вузькому розумінні його визначено як спосіб розвитку професійного самопізнання. Розглянуто цільовий (мета) та організаційно-діяльнісний (етапи, методи, умови) компоненти проведення арт-терапевтичного тренінгу. Виявлено особливості його впровадження в педагогічний процес ВНЗ як способу розвитку професійного самопізнання майбутніх психологів: проведення на заняттях з професійно-орієнтованих дисциплін та комплексне використання різних видів арт-терапії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectарт-терапіяen_US
dc.subjectарт-терапевтичний тренінгen_US
dc.subjectпрофесійне самопізнанняen_US
dc.subjectмайбутні психологиen_US
dc.titleПроведення арт-терапевтичного тренінгу як способу розвитку професійного самопізнання майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Мараховська Наталя Владиславівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marah_prov_2016_1_78.pdf4,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.