Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8963| Назва: | Дефініція «гра як провідний тип діяльності дошкільника»: аналіз підходів |
| Автори: | Крутій, Катерина Леонідівна Деснова, Ірина Сергіївна Замелюк, М. І. |
| Ключові слова: | діти дошкільного віку ігрова діяльність ігрове середовище ігрова компетентність |
| Дата публікації: | 2021 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано дефініцію «гра як провідний тип діяльності дошкільника". Гра визначається як провідна діяльність у дошкільному віці. Окреслено особливості гри в різних періодах, а також розвиток особистості в грі. Звертається увага на те, що за організацією збагачення ігрового середовища стоїть ініціатива й активність дорослого. Дитинство втрачає сенс унікального вікового періоду, де переважає справжнє джерело розвитку: живе спілкування, гра. Сучасна дитина включається у відносини співпраці, взаємодопомоги, партнерства. Проаналізовано значення ігрової діяльності для розвитку мотиваційної сфери дитини, її самосвідомості, розвитку уяви, спілкування, мислення та іншого. |
| Опис: | Дефініція «гра як провідний тип діяльності дошкільника»: аналіз підходів / К. Л. Крутій, І. С. Деснова, М. І. Замелюк // Академічні студії. Серія : Педагогіка. ‒ 2021. ‒ Вип. 4, ч. 2. ‒ С. 84–91. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8963 |
| Розташовується у зібраннях: | Деснова Ірина Сергіївна |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| desnov_krut_defin_2021_4_2_84.pdf | 2,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.