Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8955
Назва: Базовий компонент дошкільної освіти: історіогенез та особливості впровадження в підготовку майбутніх фахівців в умовах ЗВО
Автори: Фунтікова, Ольга Олександрівна
Ключові слова: дошкільна освіта
майбутні вихователі
державний стандарт
синергетичний підхід
soft-skills
Дата публікації: 2021
Видавництво: Heilberg IT Solutions UG (haftungsbeschränkt) InterGING Verlag
Короткий огляд (реферат): Розглянуто ідеологічні, гуманістичні, духовні та національні концепти, що становлять підґрунтя Базового компонента дошкільної освіти (БКДО, 2021). У дослідженні використано пошуково-бібліографічний, ретроспективний, історико-генетичний, аналітико-індуктивний та інші методи. Наголошено на необхідності забезпечення навчально-психологічних, організаційних, контрольно-оціночних аспектів БКДО для професійного зростання майбутніх фахівців та формування в них soft-skills на основі ідеї синергії. На окремих прикладах конкретизовано застосування синергетичного підходу до формування soft-skills у студентів, що навчаються за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта».
Опис: Фунтікова О. О. Базовий компонент дошкільної освіти: історіогенез та особливості впровадження в підготовку майбутніх фахівців в умовах ЗВО / О. О. Фунтікова // Педагогіка і психологія постмодернізму: цінності, компетентності, діджиталізація : колективна монографія = Pedagogy and psychology of postmodernism: values, competence, digitalization : collective monograph / за наук. ред. Г. Цвєткової. – Aerzen, 2021. ‒ С.289‒301.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8955
ISBN: 978-3-946407-10-2
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funtik_bazov_mon_2021_289.pdf8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.