Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8952
Назва: Значення спільної діяльності для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку
Автори: Колеснік, К.
Комарівська, Н.
Присяжнюк, Лариса Андріївна
Стахова, І.
Ключові слова: розвиток мовлення
спільна діяльність
робота в парі
діти старшого дошкільного віку
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості організації спільної діяльності, зокрема роботи в парі, для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. Автори переконані, що цю технологію можна використовувати для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань тощо. Визначено, що навчити дітей вільно володіти діалогічним та монологічним мовленням, емоційно-експресивними засобами є одним із першочергових і актуальних завдань у системі мовної дошкільної освіти. У статті визначено необхідність врахування педагогічних закономірностей і лінгво-методичних принципів, наведено приклади вправ для роботи в парі з метою розвитку мовлення. Встановлено, що парна діяльність сприяє активізації й результативності навчання дітей, вихованню гуманних стосунків між ними, самостійності, умінню доводити і відстоювати свою точку зору, а також прислуховуватися до думки інших, культурі ведення діалогу, відповідальності за результати своєї праці.
Опис: Значення спільної діяльності для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку / К. Колеснік, Н. Комарівська, Л. Присяжнюк, І. Стахова // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. – Слов’янськ, 2022. – Вип. 17(2). – С. 127–138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8952
Розташовується у зібраннях:Присяжнюк Лариса Андріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prisyazj_znach_2022_17_127.pdf3,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.