Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8952
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колеснік, К. | - |
dc.contributor.author | Комарівська, Н. | - |
dc.contributor.author | Присяжнюк, Лариса Андріївна | - |
dc.contributor.author | Стахова, І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T09:36:35Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T09:36:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8952 | - |
dc.description | Значення спільної діяльності для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку / К. Колеснік, Н. Комарівська, Л. Присяжнюк, І. Стахова // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. – Слов’янськ, 2022. – Вип. 17(2). – С. 127–138. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості організації спільної діяльності, зокрема роботи в парі, для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. Автори переконані, що цю технологію можна використовувати для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань тощо. Визначено, що навчити дітей вільно володіти діалогічним та монологічним мовленням, емоційно-експресивними засобами є одним із першочергових і актуальних завдань у системі мовної дошкільної освіти. У статті визначено необхідність врахування педагогічних закономірностей і лінгво-методичних принципів, наведено приклади вправ для роботи в парі з метою розвитку мовлення. Встановлено, що парна діяльність сприяє активізації й результативності навчання дітей, вихованню гуманних стосунків між ними, самостійності, умінню доводити і відстоювати свою точку зору, а також прислуховуватися до думки інших, культурі ведення діалогу, відповідальності за результати своєї праці. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | розвиток мовлення | en_US |
dc.subject | спільна діяльність | en_US |
dc.subject | робота в парі | en_US |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | en_US |
dc.title | Значення спільної діяльності для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Присяжнюк Лариса Андріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
prisyazj_znach_2022_17_127.pdf | 3,32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.