Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951
Назва: | Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників |
Автори: | Присяжнюк, Лариса Андріївна Грошовенко, О. П. |
Ключові слова: | діти дошкільного віку комунікативно-мовленнєва компетентність іноземна мова іншомовне спілкування |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Розв’язуючи питання формування комунікативно-мовленнєвої компетентності іноземною мовою у дітей дошкільного віку, постає необхідність в організації іншомовного середовища, яке допомагає дитині оволодівати навичками іншомовного спілкування природнім шляхом і робить цей процес максимально комфортним і непомітним для неї. Комунікативна компетентність інтегрована за своїм змістом і складається з трьох основних видів компетенцій: мовленнєвої, мовної, соціокультурної, які в свою чергу, також включають ряд компетенцій. Інтеграція іноземної мови в усі види діяльності дітей забезпечує реалізацію комунікативної компетентності. Ігрова діяльність дозволяє реалізувати комунікативний підхід в навчанні іноземної мови невимушено, через міжособистісну діяльність дітей. В продуктивних видах діяльності дошкільника іноземна мова стає засобом вираження емоційних переживань. У навчальній діяльності комунікативний підхід передбачає як засвоєння правил, так і їх практичне використання, яке відбувається на свідомому і підсвідомому рівнях. Самостійна діяльність дітей допомагає розкрити особистий потенціал дітей, є засобом соціалізації дитини та допомагає реалізувати комунікативно-мовленнєві компетентність. При правильній організації іншомовного середовища в ЗДО відбувається інтеграція іноземної мови в усі змістові освітні лінії, визначені Базовим компонентом дошкільної освіти України, що дозволяє в повній мірі сформувати іншомовну комунікативно-мовленнєву компетентність дошкільників. |
Опис: | Присяжнюк Л. А. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників / Л. А. Присяжнюк, О. П. Грошовенко // Освітній дискурс : зб. наук. пр. – Київ, 2018. – Вип. 9 (11–12) : Педагогічні науки. – С. 112–121. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951 |
Розташовується у зібраннях: | Присяжнюк Лариса Андріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
prisyazj_pidg_2018_9_112.pdf | 8,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.