Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрисяжнюк, Лариса Андріївна-
dc.contributor.authorГрошовенко, О. П.-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:23:12Z-
dc.date.available2025-05-23T09:23:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951-
dc.descriptionПрисяжнюк Л. А. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників / Л. А. Присяжнюк, О. П. Грошовенко // Освітній дискурс : зб. наук. пр. – Київ, 2018. – Вип. 9 (11–12) : Педагогічні науки. – С. 112–121.en_US
dc.description.abstractРозв’язуючи питання формування комунікативно-мовленнєвої компетентності іноземною мовою у дітей дошкільного віку, постає необхідність в організації іншомовного середовища, яке допомагає дитині оволодівати навичками іншомовного спілкування природнім шляхом і робить цей процес максимально комфортним і непомітним для неї. Комунікативна компетентність інтегрована за своїм змістом і складається з трьох основних видів компетенцій: мовленнєвої, мовної, соціокультурної, які в свою чергу, також включають ряд компетенцій. Інтеграція іноземної мови в усі види діяльності дітей забезпечує реалізацію комунікативної компетентності. Ігрова діяльність дозволяє реалізувати комунікативний підхід в навчанні іноземної мови невимушено, через міжособистісну діяльність дітей. В продуктивних видах діяльності дошкільника іноземна мова стає засобом вираження емоційних переживань. У навчальній діяльності комунікативний підхід передбачає як засвоєння правил, так і їх практичне використання, яке відбувається на свідомому і підсвідомому рівнях. Самостійна діяльність дітей допомагає розкрити особистий потенціал дітей, є засобом соціалізації дитини та допомагає реалізувати комунікативно-мовленнєві компетентність. При правильній організації іншомовного середовища в ЗДО відбувається інтеграція іноземної мови в усі змістові освітні лінії, визначені Базовим компонентом дошкільної освіти України, що дозволяє в повній мірі сформувати іншомовну комунікативно-мовленнєву компетентність дошкільників.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectкомунікативно-мовленнєва компетентністьen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectіншомовне спілкуванняen_US
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Присяжнюк Лариса Андріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prisyazj_pidg_2018_9_112.pdf8,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.