Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Присяжнюк, Лариса Андріївна | - |
dc.contributor.author | Грошовенко, О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T09:23:12Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T09:23:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8951 | - |
dc.description | Присяжнюк Л. А. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників / Л. А. Присяжнюк, О. П. Грошовенко // Освітній дискурс : зб. наук. пр. – Київ, 2018. – Вип. 9 (11–12) : Педагогічні науки. – С. 112–121. | en_US |
dc.description.abstract | Розв’язуючи питання формування комунікативно-мовленнєвої компетентності іноземною мовою у дітей дошкільного віку, постає необхідність в організації іншомовного середовища, яке допомагає дитині оволодівати навичками іншомовного спілкування природнім шляхом і робить цей процес максимально комфортним і непомітним для неї. Комунікативна компетентність інтегрована за своїм змістом і складається з трьох основних видів компетенцій: мовленнєвої, мовної, соціокультурної, які в свою чергу, також включають ряд компетенцій. Інтеграція іноземної мови в усі види діяльності дітей забезпечує реалізацію комунікативної компетентності. Ігрова діяльність дозволяє реалізувати комунікативний підхід в навчанні іноземної мови невимушено, через міжособистісну діяльність дітей. В продуктивних видах діяльності дошкільника іноземна мова стає засобом вираження емоційних переживань. У навчальній діяльності комунікативний підхід передбачає як засвоєння правил, так і їх практичне використання, яке відбувається на свідомому і підсвідомому рівнях. Самостійна діяльність дітей допомагає розкрити особистий потенціал дітей, є засобом соціалізації дитини та допомагає реалізувати комунікативно-мовленнєві компетентність. При правильній організації іншомовного середовища в ЗДО відбувається інтеграція іноземної мови в усі змістові освітні лінії, визначені Базовим компонентом дошкільної освіти України, що дозволяє в повній мірі сформувати іншомовну комунікативно-мовленнєву компетентність дошкільників. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | комунікативно-мовленнєва компетентність | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | іншомовне спілкування | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Присяжнюк Лариса Андріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
prisyazj_pidg_2018_9_112.pdf | 8,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.