Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8804
Назва: Трансформація маркетингу сфери послуг під впливом цифрових інновацій в туризмі
Автори: Токарева, Валентина Іванівна
Радченко, Г. А.
Ключові слова: туристична галузь
цифрові інновації
маркетинг сфери послуг
Дата публікації: 2025
Опис: Токарева В. І. Трансформація маркетингу сфери послуг під впливом цифрових інновацій в туризмі / В. І. Токарева, Г. А. Радченко // Актуальні проблеми науки та освіти : зб. матеріалів XXVІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 20 лют. 2025 р. / за заг. ред. М. В. Трофименка ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2025. – С. 346–348.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8804
Розташовується у зібраннях:Токарева Валентина Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tokar_transf_konf_2025_346.pdf1,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.