Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТокарева, Валентина Іванівна-
dc.contributor.authorРадченко, Г. А.-
dc.date.accessioned2025-04-24T13:19:56Z-
dc.date.available2025-04-24T13:19:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8804-
dc.descriptionТокарева В. І. Трансформація маркетингу сфери послуг під впливом цифрових інновацій в туризмі / В. І. Токарева, Г. А. Радченко // Актуальні проблеми науки та освіти : зб. матеріалів XXVІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 20 лют. 2025 р. / за заг. ред. М. В. Трофименка ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2025. – С. 346–348.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.subjectцифрові інноваціїen_US
dc.subjectмаркетинг сфери послугen_US
dc.titleТрансформація маркетингу сфери послуг під впливом цифрових інновацій в туризміen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Токарева Валентина Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tokar_transf_konf_2025_346.pdf1,76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.