Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8611
Назва: Сутність маркетингової діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Горбашевська, Марина Олексіївна
Ключові слова: маркетингова діяльність
конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2024
Опис: Горбашевська М. О. Сутність маркетингової діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / М. О. Горбашевська // Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення : матеріали міжнар. наук. інтернет-конф., м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 18–19 січ. 2024 р. / редкол. : О. Патряк та ін. – Тернопіль, 2024. – Вип. 84. – С. 81–85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8611
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_sutn_konf_2024_81.pdf3,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.