Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-04-03T14:44:24Z-
dc.date.available2025-04-03T14:44:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8611-
dc.descriptionГорбашевська М. О. Сутність маркетингової діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / М. О. Горбашевська // Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення : матеріали міжнар. наук. інтернет-конф., м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 18–19 січ. 2024 р. / редкол. : О. Патряк та ін. – Тернопіль, 2024. – Вип. 84. – С. 81–85.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.titleСутність маркетингової діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horb_sutn_konf_2024_81.pdf3,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.