Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8272
Назва: Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: економіка підприємства
постачальники
маркетинг взаємодії
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Розкрито механізм управління взаємовідносинами із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії, обґрунтовано необхідність формування портфелю взаємовідносин на основі оцінки конкурентної сили та маркетингової компетенції взаємодії постачальника.
Опис: Балабаниць А. В. Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії / А. В. Балабаниць // Вісник ТНЕУ. – 2008. – №1. – С. 87–92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8272
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_upr_2008_1_87.pdf2,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.