Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-30T14:32:28Z-
dc.date.available2025-01-30T14:32:28Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8272-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії / А. В. Балабаниць // Вісник ТНЕУ. – 2008. – №1. – С. 87–92.en_US
dc.description.abstractРозкрито механізм управління взаємовідносинами із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії, обґрунтовано необхідність формування портфелю взаємовідносин на основі оцінки конкурентної сили та маркетингової компетенції взаємодії постачальника.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectекономіка підприємстваen_US
dc.subjectпостачальникиen_US
dc.subjectмаркетинг взаємодіїen_US
dc.titleУправління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_upr_2008_1_87.pdf2,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.