Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8270
Назва: Методичний підхід до оцінки сили лояльності споживачів
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: лояльність споживачів
споживачі
купівельна активність
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті на основі систематизації існуючих підходів визначено теоретико-методологічні основи формування механізму вимірювання сили лояльності споживачі, представлено результати моніторингу лояльності споживачів за розробленою методикою.
Опис: Балабаниць А. В. Методичний підхід до оцінки сили лояльності споживачів / А. В. Балабаниць // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – 2012. – Вип. 6. – С. 137–140.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8270
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_metod_2012_6_137.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.