Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-30T12:42:14Z-
dc.date.available2025-01-30T12:42:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8270-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Методичний підхід до оцінки сили лояльності споживачів / А. В. Балабаниць // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – 2012. – Вип. 6. – С. 137–140.en_US
dc.description.abstractУ статті на основі систематизації існуючих підходів визначено теоретико-методологічні основи формування механізму вимірювання сили лояльності споживачі, представлено результати моніторингу лояльності споживачів за розробленою методикою.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectлояльність споживачівen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectкупівельна активністьen_US
dc.titleМетодичний підхід до оцінки сили лояльності споживачівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_metod_2012_6_137.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.