Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8267
Назва: Методичний підхід до оцінки якості обслуговування споживачів готельних послуг
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Гапонюк, О. І.
Ключові слова: клієнтоорієнтованість
маркетингові відносини зі споживачами
якість обслуговування
задоволеність споживачів
управління якістю обслуговування
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність якості обслуговування як ключової метрики оцінки клієнтоорієнтованості підприємств, розкрито основні проблеми забезпечення якості обслуговування підприємств індустрії гостинності. Обґрунтовано концептуальний підхід до структуризації якості обслуговування, визначено багатокомпонентне наповнення цієї категорії та наведено характеристику її складових: відчутні переваги, споживча логістика, стиль продажу, сервісна підтримка, надійність відносин, компетентність персоналу. Наведено результати оцінки рівня використання компонентів якості обслуговування досліджуваними підприємствами на основі розробленої методики. Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня задоволеності споживачів. На основі проведеного дослідження визначено переваги та слабкі сторони політики забезпечення якості обслуговування досліджуваних підприємств сфери гостинності та обґрунтовано заходи щодо удосконалення процесу обслуговування та підвищення їх рівня клієнтоорієнтованості.
Опис: Балабаниць А. В. Методичний підхід до оцінки якості обслуговування споживачів готельних послуг / А. В. Балабаниць, О. І. Гапонюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2019. – Вип. 2. – С. 259–270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8267
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_a_metod_2019_2_259.pdf874,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.