Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182
Назва: Особливості використання інструментів digital маркетингу в туристичній галузі
Автори: Аракелова, Інна Олександрівна
Орлов, Д. Ю.
Ключові слова: туристична галузь
digital маркетинг
Дата публікації: 2024
Опис: Аракелова І. О. Особливості використання інструментів digital маркетингу в туристичній галузі / І. О. Аракелова, Д. Ю. Орлов // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 26 верес. 2024 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць. – Київ : МДУ, 2024. – С. 66–67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_osobl_konf_2024_66.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.