Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАракелова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorОрлов, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2025-01-20T16:26:40Z-
dc.date.available2025-01-20T16:26:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182-
dc.descriptionАракелова І. О. Особливості використання інструментів digital маркетингу в туристичній галузі / І. О. Аракелова, Д. Ю. Орлов // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 26 верес. 2024 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць. – Київ : МДУ, 2024. – С. 66–67.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.subjectdigital маркетингen_US
dc.titleОсобливості використання інструментів digital маркетингу в туристичній галузіen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_osobl_konf_2024_66.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.