Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8106
Назва: Формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах глобальних екологічних викликів
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: туристичні підприємства
маркетингові стратегії
екологічні виклики
Дата публікації: 2024
Опис: Балабаниць А. В. Формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах глобальних екологічних викликів / А. В. Балабаниць // Права людини в умовах воєнного стану: прикладний аспект : зб. матеріалів наук.-практ. круглого столу, м. Київ, 10 груд. 2024 р. / за заг. ред. В. В. Григор’євої, Ю. В. Камардіної, М. А. Пожидаєвої, А. С. Політової, Є. М. Черниха. − Київ : МДУ, 2024.− С. 7−9.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8106
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_form_konf_2024_7.pdf2,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.