Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-09T11:41:34Z-
dc.date.available2025-01-09T11:41:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8106-
dc.descriptionБалабаниць А. В. Формування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах глобальних екологічних викликів / А. В. Балабаниць // Права людини в умовах воєнного стану: прикладний аспект : зб. матеріалів наук.-практ. круглого столу, м. Київ, 10 груд. 2024 р. / за заг. ред. В. В. Григор’євої, Ю. В. Камардіної, М. А. Пожидаєвої, А. С. Політової, Є. М. Черниха. − Київ : МДУ, 2024.− С. 7−9.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристичні підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectекологічні викликиen_US
dc.titleФормування маркетингових стратегій сталого розвитку в умовах глобальних екологічних викликівen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_form_konf_2024_7.pdf2,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.