Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8028
Назва: | Педагогічні умови підготовки фахівців до роботи в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти |
Автори: | Фунтікова, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | дошкільна освіта інклюзія вихователь педагогічні умови |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено специфіку підготовки фахівців до роботи в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти. Визначені педагогічні умови такі як: психолого‐педагогічний супровід, методичне забезпечення підготовки і захисту кваліфікаційних робіт, організація педагогічних практик в закладах дошкільної освіти, організація самостійної роботи з проблематики інклюзії. Використані теоретичні і емпіричні методи дослідження (опитування, тестування, спостереження, аналіз кваліфікаційних робіт, звітів педагогічних практик, самостійних робіт студентів). Зроблено висновок про ефективність педагогічних умов. Надані рекомендацій для викладачів педагогічних закладів щодо підвищення ефективності підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзії. Обговорені виклики та перспективи у сфері інклюзивної освіти на рівні дошкільних закладів. Сформульовані пропозиції щодо їх подолання. |
Опис: | Фунтікова О. О. Педагогічні умови підготовки фахівців до роботи в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти / О. О.Фунтікова // Академічні візії. – 2024. – № 35. – С. 1–13. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8028 |
Розташовується у зібраннях: | Фунтікова Ольга Олександрівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
funt_ped_2024_35_1.pdf | 4,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.