Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8027
Назва: Роль цифрових наративів у формуванні соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання
Автори: Цуркан, І. М.
Макаренко, Світлана Іванівна
Бровченко, А. К.
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Мета статті – дослідити, як цифрові наративи сприяють формуванню соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання. Особлива увага приділяється їхньому впливу на розвиток комунікативної компетентності, соціальної адаптації та інтеграції в освітнє середовище. Цифрові наративи аналізуються як інструмент для забезпечення рівноправної участі здобувачів освіти з різними освітніми потребами, використовуючи сучасні освітні технології. У результатах визначено, що цифрові наративи є ефективним інструментом формування соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання. Вони сприяють створенню сприятливого середовища для розвитку комунікативної компетентності, допомагають здобувачам освіти взаємодіяти та обмінюватися ідеями, ураховуючи їхні індивідуальні особливості.
Опис: Цуркан І. М. Роль цифрових наративів у формуванні соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання / І. М. Цуркан, С. І. Макаренко, А. К. Бровченко, // Педагогічна Академія: наукові записки. – 2024. – № 13. – С. 1–21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8027
Розташовується у зібраннях:Макаренко Світлана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
makar_rol_2024_13_1.pdf4,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.