Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦуркан, І. М.-
dc.contributor.authorМакаренко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorБровченко, А. К.-
dc.date.accessioned2024-12-20T07:55:52Z-
dc.date.available2024-12-20T07:55:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8027-
dc.descriptionЦуркан І. М. Роль цифрових наративів у формуванні соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання / І. М. Цуркан, С. І. Макаренко, А. К. Бровченко, // Педагогічна Академія: наукові записки. – 2024. – № 13. – С. 1–21.en_US
dc.description.abstractМета статті – дослідити, як цифрові наративи сприяють формуванню соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання. Особлива увага приділяється їхньому впливу на розвиток комунікативної компетентності, соціальної адаптації та інтеграції в освітнє середовище. Цифрові наративи аналізуються як інструмент для забезпечення рівноправної участі здобувачів освіти з різними освітніми потребами, використовуючи сучасні освітні технології. У результатах визначено, що цифрові наративи є ефективним інструментом формування соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання. Вони сприяють створенню сприятливого середовища для розвитку комунікативної компетентності, допомагають здобувачам освіти взаємодіяти та обмінюватися ідеями, ураховуючи їхні індивідуальні особливості.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleРоль цифрових наративів у формуванні соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Макаренко Світлана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
makar_rol_2024_13_1.pdf4,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.