Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8027
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цуркан, І. М. | - |
dc.contributor.author | Макаренко, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Бровченко, А. К. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-20T07:55:52Z | - |
dc.date.available | 2024-12-20T07:55:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8027 | - |
dc.description | Цуркан І. М. Роль цифрових наративів у формуванні соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання / І. М. Цуркан, С. І. Макаренко, А. К. Бровченко, // Педагогічна Академія: наукові записки. – 2024. – № 13. – С. 1–21. | en_US |
dc.description.abstract | Мета статті – дослідити, як цифрові наративи сприяють формуванню соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання. Особлива увага приділяється їхньому впливу на розвиток комунікативної компетентності, соціальної адаптації та інтеграції в освітнє середовище. Цифрові наративи аналізуються як інструмент для забезпечення рівноправної участі здобувачів освіти з різними освітніми потребами, використовуючи сучасні освітні технології. У результатах визначено, що цифрові наративи є ефективним інструментом формування соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання. Вони сприяють створенню сприятливого середовища для розвитку комунікативної компетентності, допомагають здобувачам освіти взаємодіяти та обмінюватися ідеями, ураховуючи їхні індивідуальні особливості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | Роль цифрових наративів у формуванні соціальних навичок здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Макаренко Світлана Іванівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
makar_rol_2024_13_1.pdf | 4,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.