Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958
Назва: | Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників |
Автори: | Крутій, Катерина Леонідівна Грицишина, Т. Стеценко, І. |
Ключові слова: | освітня технологія освітня ситуація процес пізнання пізнавальне навантаження дослідження самостійна дослідна діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито сутність педагогічної технології «освітня подорож», визначено задачі, вимоги та етапи діяльності з дітьми дошкільного віку. Акцентовано на логічному впровадженні сумісної партнерської діяльності, що активізує діалогічну форму спілкування з однолітками, а також розвиває навички дослідної діяльності у дітей. Описано відмінності від занять та екскурсій, наводяться приклади освітніх подорожей. |
Опис: | Крутій К. Л. Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників / К. Л. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. – 2017. – Вип. 2. – С. 43–48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958 |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_vikor_2017_2_43.pdf | 260,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.