Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958
Назва: Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників
Автори: Крутій, Катерина Леонідівна
Грицишина, Т.
Стеценко, І.
Ключові слова: освітня технологія
освітня ситуація
процес пізнання
пізнавальне навантаження
дослідження
самостійна дослідна діяльність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність педагогічної технології «освітня подорож», визначено задачі, вимоги та етапи діяльності з дітьми дошкільного віку. Акцентовано на логічному впровадженні сумісної партнерської діяльності, що активізує діалогічну форму спілкування з однолітками, а також розвиває навички дослідної діяльності у дітей. Описано відмінності від занять та екскурсій, наводяться приклади освітніх подорожей.
Опис: Крутій К. Л. Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників / К. Л. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. – 2017. – Вип. 2. – С. 43–48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_vikor_2017_2_43.pdf260,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.