Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.contributor.authorГрицишина, Т.-
dc.contributor.authorСтеценко, І.-
dc.date.accessioned2024-12-04T13:02:15Z-
dc.date.available2024-12-04T13:02:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958-
dc.descriptionКрутій К. Л. Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників / К. Л. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. – 2017. – Вип. 2. – С. 43–48.en_US
dc.description.abstractРозкрито сутність педагогічної технології «освітня подорож», визначено задачі, вимоги та етапи діяльності з дітьми дошкільного віку. Акцентовано на логічному впровадженні сумісної партнерської діяльності, що активізує діалогічну форму спілкування з однолітками, а також розвиває навички дослідної діяльності у дітей. Описано відмінності від занять та екскурсій, наводяться приклади освітніх подорожей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectосвітня технологіяen_US
dc.subjectосвітня ситуаціяen_US
dc.subjectпроцес пізнанняen_US
dc.subjectпізнавальне навантаженняen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectсамостійна дослідна діяльністьen_US
dc.titleВикористання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_vikor_2017_2_43.pdf260,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.