Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Грицишина, Т. | - |
dc.contributor.author | Стеценко, І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-04T13:02:15Z | - |
dc.date.available | 2024-12-04T13:02:15Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958 | - |
dc.description | Крутій К. Л. Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників / К. Л. Крутій, Т. Грицишина, І. Стеценко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. – 2017. – Вип. 2. – С. 43–48. | en_US |
dc.description.abstract | Розкрито сутність педагогічної технології «освітня подорож», визначено задачі, вимоги та етапи діяльності з дітьми дошкільного віку. Акцентовано на логічному впровадженні сумісної партнерської діяльності, що активізує діалогічну форму спілкування з однолітками, а також розвиває навички дослідної діяльності у дітей. Описано відмінності від занять та екскурсій, наводяться приклади освітніх подорожей. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | освітня технологія | en_US |
dc.subject | освітня ситуація | en_US |
dc.subject | процес пізнання | en_US |
dc.subject | пізнавальне навантаження | en_US |
dc.subject | дослідження | en_US |
dc.subject | самостійна дослідна діяльність | en_US |
dc.title | Використання технології "освітня подорож" як засіб реалізації STREAM-освіти дошкільників | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_vikor_2017_2_43.pdf | 260,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.