Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7953
Назва: Розвиток лінґвокреативних здібностей дошкільника: огляд сучасних підходів
Автори: Крутій, Катерина Леонідівна
Ключові слова: діти дошкільного віку
лінґвокреативність
лінґвістичні здібності
лінґвокреативна діяльність
лінґвістичні казки
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті подано короткий аналіз підходів до визначення феномена «лінґвокреатівность» і можливостей розвитку лінґвокреативних здібностей у дітей дошкільного віку. Лінґвістична креативність є сукупністю знань про мову і нетривіальним підходом носія мови до їх використання, а також проявом лінґвокреативного мислення при породженні мовленнєвого висловлювання. Ґрунтом лінґвокреативних здібностей в дошкільному віці є взаємозв’язок її компонентів, а саме: мовне відчуття; зв’язне виразне мовлення, граматична правильність мовлення, багатий лексикон; наявність оригінальної фантазії, схильність до вигадок, як незамінна умова під час вигадування казок, історій, їх програванні. Подано визначення терміну «лінґвістична казка», наведено приклади віршованих творів, що виявилися найбільш продуктивними для активізації лінґвокреативної діяльності дітей.
Опис: Крутій К. Л. Розвиток лінґвокреативних здібностей дошкільника: огляд сучасних підходів / К. Л. Крутій // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. – 2014. – Вып. 48. – С. 12–17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7953
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_rozv_2014_48_12.pdf214,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.