Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946
Назва: | Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників |
Автори: | Крутій, Катерина Леонідівна Карпенко, Н. О. |
Ключові слова: | мова мовні здібності комунікативні здібності лінгвістичні здібності діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток, становлення дитині невіддільні від розвитку мови та мови. Вчених завжди цікавили питання мовних здібностей дитини та шляхи їх формування. Однак відомо, що в психології немає єдиного визначення терміну «здатності», а в лінгводидактиці – терміну «мовні здібності». Актуальність теми зумовила такі завдання: уточнити поняття «мовні здібності»; проаналізувати існуючі терміни «мовні здібності», «мовні здібності», «комунікативні здібності», «лінгвістичні здібності». |
Опис: | Крутій К. Л. Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників / К. Л. Крутій Н. О. Карпенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2013. – № 3. – С. 18–21. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946 |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_term_2013_3_18.pdf | 773,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.