Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946
Назва: Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників
Автори: Крутій, Катерина Леонідівна
Карпенко, Н. О.
Ключові слова: мова
мовні здібності
комунікативні здібності
лінгвістичні здібності
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Розвиток, становлення дитині невіддільні від розвитку мови та мови. Вчених завжди цікавили питання мовних здібностей дитини та шляхи їх формування. Однак відомо, що в психології немає єдиного визначення терміну «здатності», а в лінгводидактиці – терміну «мовні здібності». Актуальність теми зумовила такі завдання: уточнити поняття «мовні здібності»; проаналізувати існуючі терміни «мовні здібності», «мовні здібності», «комунікативні здібності», «лінгвістичні здібності».
Опис: Крутій К. Л. Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників / К. Л. Крутій Н. О. Карпенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2013. – № 3. – С. 18–21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_term_2013_3_18.pdf773,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.